сряда, септември 01, 2010

help me jones - readymade

ето това не излиза от главата ми вече доста време, още повече след нищо подобно феста в стрелча.
update: снимки

Help Me Jones - Readymade by Help Me Jones

ето и лириката [най-вече по слух :)]

this me of mine humiliates
too much nature in my human
too much muscles in my brain
a crowd of one, a single many
some parts of me are readymade
too late to change ingredients
i know by heart it's like
a fucking fast food dreaming

in lion's body lives an ant,
in woman's mind - a whale

humiliate me gently
too late to change identity
i tickle my nipple
i train my brain
correct me politically
fuck me religiously
and kick my social balls

3 коментара:

  1. пухче, трябваше да сложиш и варианта на BG:)

    ОтговорИзтриване
  2. хахахахаха!
    tan говори за веселието, което ще получиш ако мушнеш текста в google translate.
    опитайте и вие!
    :)

    ОтговорИзтриване
  3. пухи, гъдиш ми зърното, моля те:)

    ОтговорИзтриване

кажете сега вие нещо по този въпрос: