неделя, февруари 05, 2012

господ слиза в атина



странно животно е съвременната българска проза - седи като сякаш некадърен инженер е ръгал гени от каквото е намерил до получаване на пълен урод, но тук, мисля, имаме нещо, което изглежда като божие творение.
бърза, без да те задъхва, бавна, но не монотонна, забавна в определени моменти и изпълнена с тъга в други, новата книга на секулов подхожда на името му - мисля, че е епохална.
изключително много ми харесва как и повествованието, и диалога на моменти са изцяло драматургични, без това да накърнява художествеността на романа. образите са плътни и истински до най-малкия детайл (честно казано бих искал да се запозная с клер дамиани), а философията, поетичната метафоричност и ефирността на някои моменти не само, че не додяват, но и се явяват като изключително необходим контрапункт на френетично препускащата, неистова, както я наричат, поредица от случки в повествованието.

искам да кажа, че на мен ми хареса адски много!

елате на 07.02.2012 г. в петното (пд) или на 09.02.2012 г. (официална премиера) в камерната зала на драматичния театър, за да се срещнете лично с книгата и автора.

3 коментара:

  1. Заинтригува ме (дори още миналия път когато ми говорѝ за книгата), така че заявявам присъствие.

    ОтговорИзтриване
  2. Щом ти казваш такива неща за тази книга, значи задължително ще я прочета!

    ОтговорИзтриване
  3. След това епохално представяне на книгата, как да не се заинтригува човек. И друг път съм ти го казвала, супено драконче, твоето друго призвание освен диджейството, е критиката, било то музикална, литературна, филмова.
    Мляс!

    ОтговорИзтриване

кажете сега вие нещо по този въпрос: